ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ

ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ
XX ΤΘΜ - XXIV ΤΘΤ - ΧΧVI EMA

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Γιάννης Χρ. Γιαννάκενας, ένας Πατριώτης που επιμένει και αγωνίζεται…





















Με τον Γιάννη τον Γιαννάκενα γνωριστήκαμε το 2010, όταν προσπαθώντας να βρω Εκδοτικό Οίκο να δεχθεί να εκδόσει, έστω και με δική μου επένδυση, το πόνημα μου – αποτέλεσμα έρευνας 26 χρόνων τότε – για την Κυπριακή Προδοσία το 1974, τον επισκέφθηκα μετά από προτροπή του φίλου Σπύρου Βάιλα και αφού πρώτα είχα βρει ΟΛΕΣ τις πόρτες των Εκδοτικών Οίκων που απευθύνθηκα κλειστές.
Η μόνιμη ερώτηση ήταν: «
Aναφέρεις μέσα για ευθύνες Μακάριου και Καραμανλή;»
Και όταν απαντούσα καταφατικά όπως ήταν λογικό – λογικό για μένα μιας και Κυπριακό χωρίς Μακάριο και Καραμανλή δεν υφίσταται – μου απαντούσαν «Συγγνώμη, αλλά δεν μας ενδιαφέρει. Ίσως συνεργαστούμε σε κάποια άλλη δουλειά σας»!
Βλέποντας με απογοητευμένο ο φίλος μου ο Σπύρος, με ρωτάει: «Στον “ΠΕΛΑΣΓΟ” πήγες;»
Του απάντησα αρνητικά και ταυτόχρονα είπα από μέσα μου «τι χαζός Θεέ μου, αυτόν που θα έπρεπε να σκεφτώ πρώτο, ούτε καν τον θυμήθηκα!»
Και η απαξιωτική για τον εαυτό μου αναφορά, γίνεται γιατί στην βιβλιοθήκη μου είχα τουλάχιστον 50 βιβλία διαφόρων θεμάτων, που εξέδωσε ο Γιάννης ο Γιαννάκενας και ο Εκδοτικός του Οίκος «ΠΕΛΑΣΓΟΣ»!
Πήγα λοιπόν στα Γραφεία του, που είναι δίπλα στο Βιβλιοπωλείο του «Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ» και του έθεσα υπ’ όψιν του το πόνημα μου.

Μου έκανε μια και μοναδική ερώτηση:
«Σίγουρα θα αναφέρεσαι όπως όλοι, στις ευθύνες της Χούντας του Ιωαννίδη. Για τις ευθύνες Μακαρίου και του δίδυμου Καραμανλή-Αβέρωφ γράφεις;»
Ωχ είπα από μέσα μου… Και εδώ τα ίδια με τους άλλους Εκδότες.
«Ναι» απάντησα, «όπου διαπίστωσα ευθύνες τις κατέγραψα και τις αιτιολόγησα επαρκώς. Οπότε ναι, αναφέρω τις ευθύνες που κατά την γνώμη μου έχουν και Καραμανλής και Μακάριος. Για μένα κε Γιαννάκενα δεν υπήρξαν “ιερές αγελάδες” στην έρευνά μου!»
Προς έκπληξή μου, μου απάντησε «Μια χαρά! Αυτό θέλω και γω. Άσε με να το διαβάσω το προσχέδιο σου και θα επικοινωνήσουμε!»
Όντως μετά από μια εβδομάδα μου τηλεφώνησε και μου είπε «το διάβασα. Προχωράμε»!
Έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο βιβλίο μου «ΚΥΠΡΟΣ 1974 – Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» που έγινε η αιτία να δημιουργηθεί μια ισχυρώτατη φιλία, δύο ανθρώπων με την ίδια καθαρότητα σκέψης, την ίδια εντιμότητα, τις ίδιες Αρχές Ζωής, την ίδια Ιδεολογία και την ίδια μη μετρήσιμη Φιλοπατρία!
Το βιβλίο «ΚΥΠΡΟΣ 1974 – Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» βρίσκεται πλέον μετά από 6 χρόνια κυκλοφορίας στην 4η Έκδοσή του (στην ουσία με την ειδική έκδοση για την εφημερίδα “
Kυριακάτικη Δημοκρατία” είναι η 5η έκδοση) με την ίδια αμείωτη ένταση ζήτησης από το αναγνωστικό κοινό.
Ακολούθως με τον Γιάννη εκδόσαμε το βιβλίο-μαρτυρία του Ταξχου ε.α. Π.Σταυρουλόπουλου «ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΕΛΔΥΚ 14-16/8/74» όπου εκεί ο αείμνηστος πλέον κ.Ταξίαρχος περιγράφει τον ΗΡΩΙΣΜΟ των ανδρών της ΕΛΔΥΚ κατά την υπεράσπιση του Στρατοπέδου της, μάχη στην οποία ήταν επικεφαλής ως Υποδιοικητής της Μονάδας και Στρατοπεδάρχης. Η έκδοση αυτού του βιβλίου έκανε πάταγο και προκάλεσε ισχυρούς σεισμούς στις τάξεις των «αφηγητών επί 43 χρόνια αυτής της Μάχης, οι οποίοι όπως αποδείχθηκε στην μεγάλη τους πλειοψηφία δεν πολέμησαν τότε». Προκάλεσε σάλο και στις τάξεις των Αξιωματικών γενικά διότι περιέγραψε με απλά λόγια την ΠΡΟΔΟΣΙΑ των προϊστάμενων κλιμακίων, απέναντι στους Υπερασπιστές του Στρατοπέδου. Αυτήν την στιγμή κυκλοφορεί η 3η Έκδοση (στην ουσία είναι 4η αν υπολογίσει κανείς και την ειδική έκδοση για την “Κυριακάτικη Δημοκρατία”), η οποία πλέον ονομάζεται «Συλλεκτική» λόγω του αδόκητου θανάτου του κ.Ταξιάρχου στις αρχές του Ιουνίου.

Τον τρέχοντα μήνα εκδώσαμε επίσης ένα Λεύκωμα για έναν αριθμό εκ μητρ.Ελλάδος Αξιωματικών, Υπαξιωματικών και Οπλιτών, οι οποίοι έπεσαν «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι» κατά τον Αγώνα στο «Αττίλα Ι» και «Αττίλα ΙΙ» τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 1974. Αυτό το Λεύκωμα που ειρήσθω εν παρόδω χρηματοδοτήθηκε από την «Άρατος Τεχνολογίες» του Νίκου Μπογονικολού, ενός υιού Έλληνα Αξιωματικού, είναι φόρος τιμής στα παλληκάρια μας που προδομένα από ΟΛΟΥΣ …χάθηκαν! Ήδη κυκλοφορεί η 1η Έκδοση με τίτλο «ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ – ΚΥΠΡΟΣ 1974».
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται να εκδοθεί το 4ο βιβλίου που είναι ένα Ιστορικό Μυθιστόρημα με τίτλο «ΤΟ ΟΝΕΙΡ
O ΠΝΙΓΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΑΓΓΑΡΙΟ» που δια της μυθιστορηματικής πλοκής, ο αναγνώστης μπορεί να μάθει και να κατανοήσει ιστορικά τους λόγους και τις αιτίες και της “Mικρασιατικής Εκστρατείας” αλλά και της “Mικρασιατικής Καταστροφής”.
Τέλος στα τέλη του έτους αναμένεται να εκδοθεί ένα άλλο μυθιστόρημα που θα το χαρακτήριζα Αυτοβιογραφικό Ευθυμογράφημα, που αφορά σε χιουμοριστή απόδοση, την στρατιωτική μου θητεία, με όλες τις συγκινητικές στιγμές της, αλλά και τα ευτράπελά της. Ο τίτλος του; «Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΒΑΝΑΣ»
Ο Γιάννης Γιαννάκενας πάντα όρθιος, ακόμα και μετά τον για τρεις φορές ΕΜΠΡΗΣΜΟ του Βιβλιοπωλείου του, από τα άπλυτα αριστερόστροφα «ορφανά του Στάλιν» που συχνάζουν στην Πλατεία Εξαρχείων και έχουν έναν περίεργο τρόπο αντίληψης των λέξεων Δημοκρατία και Ελευθεροτυπία, πιστεύω ότι πλέον είναι ο ΦΑΡΟΣ στην Έκδοση Βιβλίων Ιστορικών και Εθνικής Αυτογνωσίας. Οι αναγνώστες που απευθύνονται τα βιβλία του, είναι περιορισμένοι σαν
target group. Το έργο όμως των εκδόσεων είναι ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΑ ΛΑΜΠΡΟ και ΦΩΤΕΙΝΟ!
ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΕΝΑ σε ευχαριστώ για την φιλία σου.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

αναρτήθηκε στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "Η ΜΑΧΗ" της 23/7/17

2 σχόλια:

  1. Κυριε Δημητριαδη σημερα σε μια επισκεψη μου στον Γιαννη για να αγορασω ξανα τα τρια βιβλια σας (διοτι μου τα πηρε ο ανηψιος μου απο την βιβλιοθηκη μου) τον ρωτησα αν εχετε σκεψη να ασχοληθειτε με το 64 στην Κυπρο διοτι οπως και για την ΕΛΔΥΚ (μαχη του στρατοπεδου) ακουγονται διαφορα που δυσκολα κανεις μπορει να βγαλει ξεκαθαρο συμπερασμα. Αληθεια εχετε κατα νου να ασχοληθειτε με εκδοση βιβλιου για να ακουστει καμμια φορα κατι ξεκαθαρο για την περιοδο αυτη;Ανατασια Κατσιαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κα Κατσιάπη, είναι στις σκέψεις μας ένα ενοποιημένο βιβλίο με τα γεγονότα 1963-64 και 1967 (γεγονότα Κοφίνου-Απόσυρση Μεραρχίας). Και αφου ειναι στις σκέψεις μας να το περιμένετε...
      Σας ευχαριστω
      ΚΔ

      Διαγραφή